Promocje
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszty dostawy

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, która dostarcza przesyłki bardzo sprawnie.
Po dokonaniu zakupu, w trakcie wypełniania formularza zamówienia, należy określić rodzaj wybranej formy przesyłki.

Wszystkie dostępne formy i koszty przesyłek widoczne są również w trakcie umieszczania wybranych
przedmiotów w koszyku, i przeliczane są odpowiednio wraz z kolejnym dodawanym produktem do koszyka,
dzięki czemu na bieżąco można zobaczyć ile będzie wynosić koszt transportu / wysyłki danego zamówienia.

Dostępne są następujące rodzaje przesyłek, których końcowy koszt zależny jest od wagi zamówionych produktów.

Dostawa i wysyłka towaru
terminy, cennik, sposoby dostawy , bezpieczeństwo, status zamówienia


Zamówiony towar  wysyłany jest na terytorium Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa:
 
Przelew na konto lub wpłata przelew natychmiastowy :list polecony (do 350 gram): ekonomiczny 8,99zł
                                                        pocztex kurier48 12,99zł ,   paczka24  14,99zł, pocztex kurier24 15,99zł


Płatność przy odbiorze (za pobraniem) : pobranie pocztex kurier48  15,99zł , paczka 24 pobranie 18,99zł,                                                           pocztex kurier24 pobranie 19,99zł
 
 
 
 
 
 

Terminowość dostaw
Czas realizacji przez sklep otrzymanego zamówienia wynosi do 24 godzin (dni robocze) . 

średni czas dostawy paczki zależy od wybranego sposobu dostarczenia: 

- dla Poczty Polskiej:
  • ekonomia – adresat otrzyma list w ciągu trzech dni roboczych po dniu nadania (D+3)

  • Pocztex Kurier48  
    D+2 | Gwarantowany termin doręczenia najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu nadania (D+2)
  • Paczka24 : 

    D+1 | Gwarantowany termin doręczenia

    Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku, do strefy A w następnym dniu roboczym po nadaniu

    D+2 | Gwarantowany termin doręczenia

    Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku, do strefy B w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu

  • Pocztex kurier24

    D+1 | Gwarantowany termin doręczenia

    Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku,  w następnym dniu roboczym po nadaniu

Calkowity czas dostawy = czas realizacji + czas dostawy. 

Przesyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00.
 
Status zamówienia
W każdej chwili możecie Państwo podejrzeć status Twojego zamówienia, a dokładniej to sprawdzić czy Wasze zamówienie zostało już wysłane czy jeszcze jest w trakcie kompletowania towaru: sklep@kokodinoko.pl , 796974010

Mogą Państwo to zrobić logując się na swoje dane do sklepu, dokładnie na te same jak podczas składania zamówienia. Oprócz tego, po każdej zmianie statusu Państwa zamówienia przez obsługę naszego sklepu, automatycznie otrzymujecie na swoją skrzynkę mailową powiadomienie o tej zmianie wraz z numerem przesyłki po nadaniu.

 

Poniżej zawarte są informacje dotyczące zamówień realizowanych po wpłacie "z góry" przelewem na konto.
Nie dotyczą one przesyłek pobraniowych - płatnych przy odbiorze - jeżeli taka forma wysyłki została zgłoszona
w zamówieniu.


Po złożeniu zamówienia i wyborze formy zapłaty "przelew", prosimy o dokonanie przelewu na poniższe dane.
Dane do wpłaty otrzymacie Państwo również w wiadomości przesyłanej po złożeniu zamówienia.
Wszystkie dane podane sa również na głównej stronie sklepu w zakładce "Regulamin"


DANE FIRMY:
Stanisław Bieryt KALITANO
ul. Leonida Teligi 31 lok. 2
33-300 Nowy Sącz

Wpłat należy dokonywać na numer rachunku:

02 1050 1722 1000 0090 7600 8995
ING Bank Śląski S.A.

Tytuł przelewu: zamówienie nr... (należy podać numer zamówienia)


O otrzymaniu płatności, a tym samym o zmianie statusu zamówienia/wysyłce towaru
będziemy informować pocztą elektroniczną.

SATYSFAKCJA KLIENTA jest dla nas bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań aby każda transakcja
przebiegała sprawnie, a tym samym abyście mogli Państwo jak najszybciej otrzymać zamówiony towar.

Towar wysyłamy wkrótce po zaksięgowaniu przelewu na wskazanym koncie bankowym lub za pobraniem,
jeżeli taka forma wysyłki została zlecona.

W przypadku przesyłek nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej najszybciej dostarczane są PRIORYTETY.
Przesyłki ekonomiczne dostarczane są w dłuższym terminie, zwykle do około 3-4 dni roboczych po nadaniu.
Państwo decydujecie o wyborze formy przesyłki i szybkości wpłaty a tym samym czasie jej dostawy.
My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby przesyłka została wysłana wkrótce po otrzymaniu przelewu,
bądź otrzymaniu zlecenia na wysyłkę pobraniową - płatną przy odbiorze.

Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku, do godziny 15,
zwykle w taki sposób aby miały możliwość opuścić lokalną pocztę w tym samym dniu.
W okresie świątecznym paczki mogą być nadawane również dodatkowo w późniejszych godzinach.

O tym jak szybko przesyłka zostanie wysłana decyduje Kupujący dokonując potwierdzenia zakupu i niezwłocznej wpłaty.
Zwykle towar wysyłany jest w dniu otrzymania przelewu pod warunkiem że wpłata zostanie zaksięgowana na naszym
koncie bankowym (ING Bank Śląski S.A) do godziny 14-stej, lub najpóźniej w następnym dniu roboczym,
zwłaszcza w czasie nasilenia ilości zamówień, np. w okresie świątecznym.
Przesyłki pobraniowe - płatne przy odbiorze (priorytetowe lub ekonomiczne) - realizowane są tak szybko
jak to jest możliwe, w zależności od terminu/godziny złożenia zamówienia.

DOKONYWANIE/KSIĘGOWANIE WPŁATY (dotyczy zamówień zleconych i realizowanych przy wpłacie z góry).
Wpłaty realizowane zwykłym przelewem bankowym, z innych banków niż ING, mogą być zaksięgowane u nas na koncie
w tym samym dniu roboczym po południu, zwykle po godzinie 15-stej, 17-stej lub w ostatniej sesji bankowej
około godziny 19-stej - pod warunkiem że były dokonane wcześnie rano/do południa - lub też księgują się
następnego dnia roboczego - w zależności od banku i godziny zlecenia przelewu.
W pierwszej sesji bankowej około południa księgują się zwykle przelewy zrealizowane poprzedniego dnia po południu.
Przelewy dokonane w dni robocze bezpośrednio z banku ING są u nas od razu widoczne na koncie.
Wpłaty dokonane za pośrednictwem Poczty Polskiej księgują się na koncie bankowym zwykle w czasie 2-3 dni roboczych.

Decyzja o terminie wpłaty należy oczywiście do Państwa, jednakże im szybciej wpłata po zakupie zostanie dokonana,
tym szybciej przesyłka będzie przez nas nadana a następnie dostarczona do Państwa.
W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej cała wartość, tj. kwota za towar + koszt wysyłki - płatna jest przy odbiorze.

Dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty!


W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
telefoniczny: 796974010 lub e-mailowy sklep@kokodinoko.pl

Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Sklepu kokodinoko.pl    

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl